wtorek, 29 marca 2016

KONKURS plus ZDJĘCIA

WYNIKI plus zdjęcia!!!


Kochani, na wstępie chciałam Wam podziękować, za tak wielką ilość zgłoszeń! Mogę Was zapewnić, że nie będzie to ostatni konkurs jaki zorganizowałam. Śledźcie bacznie moje profile, na pewno za niedługo coś nowego się pokaże. Zapraszam do oglądnięcia filmiku z losowania! (z góry przepraszam za jakość filmiku, nie spodziewałam się, że będzie aż tak zła ;))




Gratuluję bardzo !!!!!!!!

Bardzo proszę zwyciężczyni konkursu o kontakt na facebooku na priv :)



































4 komentarze:

  1. Wspaniała torebka i spodnie super stylizacja :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się podoba to zapraszam do obserwacji x)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog :) Obserwuje i czekam na więcej! :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog :) Obserwuje i czekam na więcej! :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Waw amazing. Good.
    greetings. I am from Indonesia
    You can see my blog www.indonesiamytrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń