poniedziałek, 7 marca 2016

Pielęgnacja twarzy

Nieskazitelna cera

Częste zanieczyszczenia twarzy, niepożądane zaczerwienienia, wysuszona cera i wiele innych mankamentów na naszej buzi. Jak temu zapobiec ? 


Często gdy na naszej twarzy pojawią się przebarwienia, zaczerwienienia lub wypryski najczęstszym, naszym pierwszym krokiem jest zakup dobrych kosmetyków kamuflujących. Nie o to chodzi, żeby je dobrze schować, lecz żeby wyleczyć, a przede wszystkim skutecznie im zapobiec! Pamiętajmy również, że nie wystarczy dbać o cerę jedynie od zewnątrz. Wewnętrzne oczyszczenie organizmu jest również bardzo ważnym aspektem w naszej walce z niedoskonałościami. Dlatego warto z rana wypić szklankę ciepłej wody ze świeżo wyciśniętym sokiem z połowy cytryny. Idealnie wpływa na ładny wygląd cery, pomaga zmniejszyć wypryski, rozjaśnia skórę, sprawia że jest promienna i jasna. Przy ostatnim przeglądaniu internetu udało mi się nawet znaleźć informacje, że spłyca zmarszczki! Dziewczyny, jeden z mitów internetowych głosi również, że pomaga schudnąć ;) Pamiętajmy także o dostarczaniu naszemu organizmowi odpowiedniej ilości wody! 
Moja cera nie zawsze wygląda tak jak powinna, dlatego wypróbowałam już sporą ilość specyfików. A przecież każda z nas marzy o nieskazitelnej buźce. Nie wiecie jak walczyć z niedoskonałościami? W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić część moich kosmetyków do pielęgnacji twarzy. 
Zacznijmy od produktu który doskonale oczyści naszą twarz ! Kolagenowe serum do mycia twarzy- BingoSpa. 





Serum ma świetną, delikatną, lekką konsystencję, za co go bardzo lubię! Zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy. Powoduje jędrność i elastyczność skóry, oraz reguluje odnowę komórkową skóry. Moja cera po użyciu jest gładsza. Produkt nie wysusza ani nie podrażnia skóry, a także nie szczypie w oczy. Ma bardzo ładny delikatny, przyjemny zapach. Dokładnie oczyszcza naszą twarz! Duży plus dla produktu, także za wydajność oraz niską cenę ;) 

Następny produkt oczyszczający naszą cerę to Garnier skin naturals 3w1. Dla skóry skłonnej do niedoskonałości. Używa się go zarówno jako żelu myjącego, peelingu oraz maseczki. 





Garnier 3w1 to dobry i wielofunkcyjny produkt. Używam go 2 razy w tygodniu. Raz w postaci peelingu i raz w postaci maseczki. Po nałożeniu mam wrażenie chłodzenia twarzy- bardzo przyjemne uczucie. Dobrze oczyszcza, odświeża twarz, likwiduje wągry oraz odblokowuje pory. Dzięki maseczce wszelkie zaczerwienienia stają się mniej widoczne- rewelacja! Po użyciu cera nie błyszczy się, wypryski wysuszają się. Przyjemny zapach. Przy dłuższym stosowaniu wysusza mi buzię, dlatego radzę używać go do 2 razy w tygodniu, nie więcej. 

Żel myjący: wzbogacony w cynk o właściwościach regulujących wydzielanie sebum oraz w ekstrakt z Smithsonite, oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia.
Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.
Maseczka: wzbogacona w białą glinkę posiadająca właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry. 

Do oczyszczania twarzy używam również tonik tołpa: dermo face, sebio.






Przeznaczony dla skóry każdego rodzaju. Dla mnie ten tonik to HIT ! Działa ściągająco i antybakteryjnie. Przywraca fizjologiczne pH skóry i długotrwale matuje. Stosuje go około trzy razy w tygodniu po oczyszczeniu twarzy, z racji że oczyszcza bardzo mocno. Stan mojej cery zdecydowanie poprawił się, odkąd używam tego produktu, dlatego polecam osobom, które zmagają się z niedoskonałościami. Przed kupieniem toniku czytałam na jego temat dużo opinii. Każda z nich była pozytywna, natomiast dużo osób pisało, że początkowo przy jego użyciu piecze twarz, ale efekt szybko mija. Ja niczego takiego nie czułam. Dla mnie produkt jest rewelacyjny i za każdym razem powracam do niego ! 

Dla dobrego nawilżenia mojej cery używam kremu L'Oreal Paris. 






Delikatny krem, który idealnie nawilża skórę. Dzięki niemu moja cera jest o wiele gładsza i wygląda świeżo. Dzień po dniu zaczerwienienia zostają zredukowane. Nietłusta konsystencja przywraca komfort mojej skóry! Krem nie posiada żadnego podziału wiekowego, a także nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. Bardzo dobrze się rozsmarowuje i wchłania ! Zapach bardzo subtelny, mało wyczuwalny. Używam go rano i wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i szyi :) POLECAM !

Ostatni produkt który zaczęłam używać, przez polecenie to Cetaphil Balsam do twarzy i ciała. 





Godny polecania! Do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry twarzy, a także ciała. Zawiera bardzo delikatne składniki !! Szczególnie polecam dla osób które posiadają skórę trądzikową, suchą, skłonną do alergii, wyprysków oraz chorób dermatologicznych, jak również po zabiegach dermatologicznych! Stosuję go zmiennie z kremem L'Oreal. Po wieczornym demakijażu twarzy, przed snem dobrze jest nałożyć grubą warstwę balsamu na twarz. Rano obudzisz się z wypoczętą, dobrze nawilżoną cerą. Jest niesamowicie delikatny! odpręża moją skórę, a co najważniejsze walczy z jej niedoskonałościami, nie podrażniając. Ten produkt sprosta każdym wymaganiom! 

Mam nadzieje, że również i wam przypadną do gustu produkty! Odkąd ja ich używam moja cera zmieniła się bardzo pozytywnie! Na ten tydzień mam dla was zaplanowane jeszcze parę ciekawych postów. Zamierzam nadrobić zaległości! Obserwujcie! Buziaki :*





8 komentarzy:

  1. Świetny post 😉 o wodzie z cytryna nie wiedziałam ale od jutra zaczynam pić oczywiście zakupie te kosmetyki może one w końcu mi podpisują..jeśli możesz to zrób post o pokładach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Woda z cytryną z rana, również oczyszcza organizm z toksyn i ma wiele innych wartościowych zastosowań :) spróbuję coś wymyślić ;)

      Usuń
  2. Świetny post 😉 o wodzie z cytryna nie wiedziałam ale od jutra zaczynam pić oczywiście zakupie te kosmetyki może one w końcu mi podpisują..jeśli możesz to zrób post o pokładach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety średnio lubie kosmetyki z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak trzeba się do nich przekonać, też kiedyś nie byłam fanką tej marki ale ostatnio coraz więcej kosmetyków Garniera mam w swojej łazience :)

      Usuń
  4. Cetaphil najlepszy, zapraszam do mnie na bloga http://kruszynkovelove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń