środa, 16 marca 2016

Konkurs

Konkurs!

Kochani! Z okazji, że w dniu dzisiejszym liczba lajków na Facebooku osiągnęła 400 osób, mam dla Was niespodziankę! 


Bardzo się cieszę, że mój blog zainteresował grono ludzi, którzy wchodzą i czytają moje posty! Choć go nie prowadzę jeszcze zbyt długo, pykło dziś 400 lajków na stronie Facebookowej! Jestem zadowolona z faktu, że zaglądacie do mnie, komentujecie i wysyłacie mi miłe wiadomości, które motywują mnie do dalszej pracy! Dlatego pomyślałam, że chce się Wam odwdzięczyć i zrobić malutki konkurs. Postanowiłam, że jeżeli dobrze się przyjmie, postaram się robić je częściej. Mam dla Was fajną nagrodę i jestem pewna, że każdemu się spodoba! Jest to taka sama bluzka w jakiej dodałam zdjęcie przy ostatnim poście! 






Więc jak? Jesteście chętni wziąć udział? Jeśli tak zapraszam do przeczytania zasad konkursu i wzięcia w nim udziału. 

Zasady:
1. Polub stronę By the way na Facebooku- Link.
2. Udostępnij stronę na swoim Facebooku.
3. Pod moim postem na Facebooku z informacja o konkursie oraz zdjęciem (tym samym, które możecie zobaczyć powyżej) napisać komentarz "Biorę udział" oraz zaproś 4 osoby do zabawy.


I to tylko tyle! Spośród osób, które wezmą udział w konkursie wylosuje jedną, która otrzyma nagrodę! Możecie zgłaszać się od 16.03. do 27.03.2016 r. Następnego dnia udostępnię filmik z losowania wygranej osoby na blogu! Zachęcam Was do zabawy i życzę POWODZENIA! Buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz