wtorek, 16 lutego 2016

Początek

Hej Kochani !

To mój pierwszy wpis ! W pierwszym poście chce napisać trochę o sobie, oraz o historii pomysłu stworzenia bloga... zaczynajmy !

Ja...
Jestem studentką 1 roku pedagogiki z resocjalizacją i mediacją; Studiuje zaocznie.
Mam wspaniałą, kochająca się rodzinę i kochającego mężczyznę u swego boku... Pod względem osób bliskich, które mnie otaczają nigdy nie narzekałam, nie narzekam i nie będę narzekać !! Jestem osobą bardzo rodzinną... Rodzina, przyjaciele są dla mnie wszystkim !! Moją mocną stroną jest wytrwałość ;) Staram się zawsze dążyć do celu i nie poddawać się. 
Jak powstał pomysł na bloga?
Spontaniczna, nagła decyzja. Chęć rozpoczęcia czegoś nowego w moim życiu. Wymierzyłam nowy cel życiowy. 
Zależy mi, aby na blogu pojawiały się posty każdej kategorii blogowej- uroda, kuchnia, moda, life style, podróże. Żadnej z tych kategorii nie jestem wielkim ekspertem, ale każda po trochę jest moją pasją ;) Dlatego wszelkie dodane prze ze mnie posty będą wg moich gustów, które mam nadzieje spodobają się również wam. Będę eksperymentować w kosmetykach, po czym zdawać wam relacje, który jest godny polecenia. Z racji, że bardzo lubię gotować znajdziecie u mnie również dużo postów z przepisami. Jak każda kobieta kocham zakupy, więc będę dzielić się z wami moimi nowymi zdobyczami i pokrótce opisywać każdą zdobytą rzecz. Life style (styl życia) - to kategoria, która od paru lat króluje w internecie ! Spróbuje i w tym temacie napisać dla was kilka ciekawych postów. To chyba będzie moje największe wyzwanie, ponieważ nie ukrywam, że mój styl życia, żywienia, nie jest idealny, ale mam nadzieje, że dzięki temu dokonam w swoim życiu  jakiejś zmian na lepsze ;) Podróże... kto tego nie kocha ? Ja uwielbiam zwiedzać nowe zakątki świata, poznawać nowe kultury. Dlatego mam nadzieje, że będę mogła dla was napisać kilka postów o tych dalszych i krótszych podróżach- polecić wam zakątki naszego kraju jak i innych państw. 
Skąd nazwa bloga "by the way "? Tłumacząc na nasz język oznacza- przy okazji. Przy okazji zabijania czasu w sieci, możecie zaglądać na mojego bloga ;) Ta decyzja również była spontaniczną decyzja, którą nasunęła mi siostra. Jej pomysł od razu przypadł mi do gustu :) 
Jestem otwarta na wasze opinie, te pozytywna jak i również negatywne, ponieważ dzięki nim człowiek uczy się najwięcej :) Piszcie i oceniajcie jak wam się podoba ! 
Buziaki :* 


Na początek mam dla was mały kolaż, ze zdjęć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz