wtorek, 23 lutego 2016

Paznokcie hybrydowe

Praca z pasją 

Cześć kochani ! Dłonie- wizytówka człowieka ! Czy Wy również tak uważacie? 


Od zawsze uwielbiałam majstrować przy swoich paznokciach, dlatego nie dawno wpadłam na pomysł, aby zająć się tym bardziej "profesjonalnie"- w cudzysłowie, ponieważ nie miałam okazji uczęszczać w tym kierunku na kursy. Jestem samoukiem, próbuję sama dojść do perfekcji. Nie oznacza to, że powiedziałam "NIE " kursom, wręcz przeciwnie chciałabym wybrać się na profesjonalne szkolenie i móc nazwać to co robię "pracą profesjonalną". Na pewno przy najbliższej okazji mam zamiar wybrać się i dokształcać w tym kierunku. Ale przejdźmy do sedna... Jeśli jednak chciałyście zainwestować same w taki sprzęt i zacząć robić sobie same pazurki, chciałam Wam POLECIĆ lampę firmy Diamond. Jest to lampa led+ CCFL UV 36w, dzięki zastosowaniu lamp led  i żarówki CCFL, utwardza żele i hybrydy w nie więcej niż 30 sekund ! Posiada trzy czasy utwardzania: 10, 30 i 60 sekund. Jest to lampa wysokich standardów, nie wspominając o jej wspaniałym wyglądzie. Sam kształt przypomina oszlifowany diament. Jest to super sprawa, przy odrobinie chwili czasu samemu wykonać sobie takie cudeńka, a także oszczędność pieniędzy ;) Ja kupiłam swoją lampę na allegro w całym zestawie. Zestaw zawiera: lampę LED+ CCFL UV 36w, 3x lakiery hybrydowe firmy Semilac 7 ml (kolory do wyboru), baza Semilac 7 ml, top Semilac 7 ml, aceton 50 ml (Diamond Cosmetics) , cleaner pure 50 ml (Diamond Cosmetics), oraz dodatkowo pilnik prosty, pilnik banan, blok polerski, waciki 50 sztuk, patyczek drewniany, radełko do skórek, brokat w słoiczku (kolor losowo wybrany),  taśma ozdobna (kolor losowo wybierany). Jest to bardzo rozbudowany zestaw dlatego warto w niego zainwestować. Bardzo duży plus dla zestawu ze względu na to, że lakiery hybrydowe są firmy SEMILAC. Lakiery tej firmy cieszą się teraz wielką popularnością. Są to naprawdę bardzo dobre lakiery które łączą w sobie zalety żelu uv oraz lakieru do paznokci. Trwałość ich jest długa, a także pięknie kryją!
(poniżej zdjęcia zestawu)












Link do aukcji: http://allegro.pl/zestaw-d3-7x-semilac-lampa-led-uv-36w-8-gratisow-i5928393314.html

Efekty mojej pracy możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Mi się podoba a Wam ?


Lakier hybrydowy Semilac, kolor 56 (pink smile), na palcu serdecznym brokat.


Lakier hybrydowy Semilac, kolor 56 (pink smile), każdy paznokieć pokryty efektem syrenki-(zdjęcie poniżej)





Lakier hybrydowy Semilac, kolor 27 (intense red), palec serdeczny pokryty efektem syrenki-(zdjęcie powyżej) 


Lakier hybrydowy Semilac, kolor 88 (blue ink), na palcu serdeczny tzn efekt potłuczonego szkła-(zdjęcie poniżej)




Co powiecie na własne hybrydy? Zachęciłam Was? Podobają się Wam moje propozycje? Jeśli nie, tak czy tak, pamiętajcie- dłonie naszą wizytówką!


3 komentarze:

  1. Efekt świetny! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor bazowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaczęłam działać z hybrydami, nie wyobrażam sobie malowania paznokci zwykłymi lakierami! :O Blue ink, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń