poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Sałatka z kurczakiem

Sałatka z kurczakiem

Z wielką chęcią chcę się podzielić z Wami moim ulubionym przepisem na pyszną sałatkę z kurczakiem! 


Dawno nie pisałam postów z przepisami, dlatego zdecydowałam się odpłacić Wam za to przepisem na moją ulubioną sałatkę! Połączenie składników jest zabójczo pyszne, a prosty czosnkowy sos jest niczym wisienka na torcie ;) Gotowi?




Składniki:

filet z kurczaka

sałata pekińska

czerwona fasola z puszki

pomidor

świeży ogórek

można dodać pieczarki marynowane lub ser feta (ja osobiście nie dodaje)




Składniki na sos:

śmietana lub jogurt naturalny

majonez

czosnek

pieprz

sól




Ugotować kurczaka z dodatkiem kostki rosołowej, vegety, liścia laurowego, ziela angielskiego plus jakieś swoje ulubione zioła bądź dodatki, tak aby kurczak był dobrze doprawiony. Posiekać sałatę (najlepiej porwać palcami, gdyż siekając nożem, sałata traci swoją zawartość witamin). Składniki pokroić w kostkę (pomidor, ogórek, ugotowany kurczak). Układać warstwami.








Sos:
Wymieszać pół na pół śmietany/ jogurtu naturalnego z majonezem, dodać starty czosnek na najmniejszych oczkach. Doprawić pieprzem i solą, na koniec wymieszać. Mieszamy sos z sałatką tuż przed podaniem! 






Mam nadzieję, że skusicie się na przepis. Jeśli tak, na pewno nie będziecie żałować! Ta sałatka to stu procentowa pewność, furory na różnorakich imprezkach. Możecie mi zaufać, że każdemu posmakuje ;) 

Buziaki i życzę SMACZNEGO! 


PAMIĘTAJ!
Nigdy nie kroimy warzyw na tej samej (nie umytej) deseczce, na której trzymaliśmy/ kroiliśmy surowego kurczaka! To samo dotyczy się noża! Nie krój warzyw nożem, którym wcześniej kroiliśmy surowe mięso!




1 komentarz: