sobota, 9 kwietnia 2016

Dr Irena Eris

Nieskazitelna buzia

Dr Irena Eris ProVoke Radiance Fluid SPF 15 to rewelacyjny podkład rozświetlający, godny polecenia!


Niedawno wydałam opinie dotyczącą podkładu L'Oreal, której pomimo tego postu, nie zmieniam. Natomiast uważam, że natknęłam się na równie dobry podkład, który bardzo chciałam Wam polecić!




Cena: ok. 80 zł
Szczerze mówiąc, wypróbowałam go całkiem przypadkiem. Po wypróbowaniu od razu zdecydowałam się na jego zakup. Przyjął się na mojej cerze rewelacyjnie! Podkład bez względu na wiek ma działanie poprawiające koloryt, wygładza, rozświetla z efektem nawilżenia. Stopień krycia- średni, czyli idealny fluid, który nie wykona na naszej twarzy, sztucznej maski, lekki, delikatny, naturalne kolory. Pomimo tego, iż z założenia jest on podkładem średnio kryjącym, dobrze maskuje nasze niedoskonałości. Nie zatyka porów. Dużym plusem dla niego, jest piękny zapach, który od razu bardzo przypadł mi do gustu! Sprawia, że makijaż połączony jest z aromaterapią, co bardzo lubię. Jego konsystencja jest wspaniała. Rozprowadzając go na twarzy, miałam wrażenie jakbym rozprowadzałam delikatny, jedwabisty krem! Czuć jak schodzi napięcie ze skóry. Po jego użyciu, usłyszałam, parę miłych komplementów z pytaniami jakiego podkładu używam:) Posiada również wysoki stopień ochrony- SPF 15. Wynika z tego, że także i w słoneczne dni bardzo dobrze się sprawuje. Mogę śmiało powiedzieć, że wpływa na skórę kojąco! Kosmetyk godny zaufania, na dodatek pamiętajmy, że jest to polski produkt! POLECAM, jestem pewna, że nie będziecie załować tego zakupu!!!









4 komentarze:

  1. Wcześniej nie słyszałam o nim ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, ale podkład na mojej twarzy raczej by się nie sprawdził, bo ja potrzebuję czegoś dobrze kryjącego.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze w tle cudowną maskare do rzęs:) będe zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara z bourjois jest najlepsza! Od kad jej używam nie potrafię przestawić sie na inne! zapraszam! :)

      Usuń